Telèfon: 973 31 22 04   |   E-mail: c5006781@xtec.cat

Objectius

A partir de la visió del centre, dels objectius del PEC i de la diagnosi que s’ha realitzat, s’han establert diferents objectius.

 

OBJECTIU 1 DE L’EDC.  Definir el desplegament de la competència digital de l’alumnat i la seva avaluació per millorar-ne l’assoliment.

Objectiu del PEC

L’assoliment de les competències bàsiques i la integració, en el procés d’ensenyament –aprenentatge de les TIC.

 

Diagnosi

No es treballen de manera generalitzada algunes comepeténcies de l’àmbit digital.

 

OBJECTIU 2 DE L’EDC.  Definir el protocol d’acollida digital del professorat per millorar el procés de benvinguda

Diagnosi

En relació als professorat s’ha detectat que no hi ha una participació generalitzada en el desenvolupament de l’estratègia digital del centre.

 

OBJECTIU 3 DE L’EDC. Millorar la gestió dels processos digitals relacionats amb la comunitat educativa per millorar-ne la satisfacció

Diagnosi

S’han detectat diferents oportunitats de millora relacionada amb l’acolliment de les famílies i el seguiment que fan de l’activitat dels seus fills:

  • Les famílies no tenen ni les eines ni els coneixements adequats per supervisar l’activitat digital dels seus fills.
  • Es fa necessari transmetre a les famílies la cultura digital del centre.
  • Cal elaborar un procediment específic per a protegir les dades de l’alumnat i famílies.
  • Cal informatitzar els processos relacionats amb la certificació de titulacions i matrícula.

 

OBJECTIU 4 DE L’EDC.  Actualitzar la normativa de centre pel que fa d’utilització de dispositius digitals per tenir un bon ús i cura dels mateixos.

Diagnosi

El creixent nombre de dispositius digitals en l’àmbit educatiu fa necessari una normativa actualitzada i pràctica. Actualment hi ha una normativa en relació als dispositius mòbils però cal actualitzar-la i determinar com s’aplica.

 

OBJECTIU 5 DE L’EDC.  Augmentar la implicació del professorat en l’EDC per incloure a tota la comunitat educativa en el seu desenvolupament.

Diagnosi

La cohesió i implicació del professorat en les activitats de centre és un eix necessari per desenvolupar el dia a dia en un centre. En aquest sentit s’han detectat les següents necessitats

  • Cal millorar l’intercanvi efectiu d’experiències entre el professorat
  • Pretenem una paricipació generalitzada en el desenvolupament de l’estratègia digital del centre.
  • Es tracta d’un centre molt gran en el qual hi ha molts equipaments a gestionar i per tant les tasques a dur terme són complexes a nivell organitzatiu.