Existeix un procediment en el sistema de qualitat que regula tota la gestió d’equipaments. A grans trets apareixen tres aspectes bàsics:
Inventari
Anualment es realitza un inventari de tots els equipaments digitals del centre mitjançant l’aplicació www.insalfonscostafreda.cat/inventarilgpi/
Pel que fal a l’inventari dels ordinadors del Pla d’Acceleració Digital de Catalunya aquests és realitza l’inventari directament des de l’aplicació INDIC.
Reprografia
El servei d’impressió/còpies es basa en
- Existeix un correu electrònic exclusiu on s’envien els treballs per imprimir. Consergeria llegeix aquest correu electrònic imprimeix els treballs que demana el professorat per aquesta via
- Impressió PaperCut / Konica Minolta
- En la benvinguda professorat: Es dóna d’alta un usuari per a cada professor al servidor PaperCut.
- Recurrentment s’afegeixen còpies als professors que han acabat la seva quota.
Incidències
El coordinador TIC/TAC/EDC gestiona les incidències informàtiques Aquestes es notifiquen via programa de gestió d’incidències de iEduca.
En funció de la urgència de la incidència es decideix resoldre-la mitjançant alguna de les següents vies:
- Preventiu
- SAU
- Equip coordinació digital